Lauamängude laenutus

Lauamängude laenutamise kord:

  • Lauamänge laenutatakse nädalaks ajaks (7 päeva).
  • Lauamängude laenuaega pikendada ei saa.
  • Lauamängud tuleb tagastada osakonda, kust need laenutati.
  • Hilinemisega tagastatud lauamängu eest tuleb tasuda viivist 0,06 EUR päevas.

Enne laenutamist ja ka tagastamisel kontrollitakse lauamängu komplektsust. Lugeja ja teenindaja kinnitavad oma allkirjaga mängu seisukorra. Rikutud mängu (määrdunud, rikutud, kaduma läinud osad jne.) puhul tuleb lauamäng asendada teenindajaga kooskõlastatult.

Laste- ja noorteosakonnast (Kompanii 3/5, Tartu) on võimalik laenutada alljärgnevaid lauamänge:

HALLI GALLIHALLI GALLI
Puuviljamäng tervele perele! Mängijad pööravad kordamööda mängukaarte ümber. Kui avatud kaartidel on korraga näha 5 ühesugust puuvilja, üritavad kõik mängijad vajutada kellanuppu. Mängija, kellel õnnestub esimesena kellanuppu vajutada, saab kõik maha käidud kaardid endale. Mängu eesmärgiks on saada enda kätte võimalikult palju kaarte.


ILMATSALU LINNURETKILMATSALU LINNURETK 
Esimene Eesti linnutemaatikaga seonduv lauamäng, mida mängides saab kiigata põnevasse tiivuliste maailma ja tutvust teha kokku 30 tuntuima Eesti linnuliigiga. Mängukomplekti kuuluvate kaardipakkide abil avastate, kuidas linnud omavahel suhtlevad, mis neid juhib kaugete maade tagant eksimatult kodu leidma või millega on seotud nende tiivakuju ja lennukaar. Samuti hakkate peagi seostama linnu nime tema välimuse ja lauluga ning teete tutvust meeleolukate rahvasuus levinud nimedega.
Kuna mäng koosneb erinevaist tasemeist, siis sobib see erinevas vanuses mängijaile, nii perekeskis või sõpruskonnas mängimiseks. Eesmärk on lindudega tuttavaks saada ja nende maailma vastu huvi tekitada.


JUTUKUUBIKUDJUTUTÄRINGUD = RORY'S STORY CUBES
Veereta täringuid, alusta juttu esimesest sümbolist, mis silma jääb lausega "Elas kord…". Mäng annab tuhandeid erinevaid kombinatsioone ja põnevaid jutte! Jututäringud ergutavad mängijate fantaasiat, väljendusoskust. Täringud sobivad nii õppevahendiks, kui ka mõnusaks kaaslaseks reisil. Veereta täringuid ja lase fantaasia lendu!


JÄNKU-JUSSI NUMBRIKAARTIDJÄNKU-JUSSI NUMBRIKAARTID 
Komplektis on 45 kaarti: 13 numbrit, 12 geomeetrilist kujundit, 12 kellapilti ja tehtemärgid. Kaardid on abiks numbrite, geomeetriliste kujundite, tehete ja kella õppimisel. Kaardipakil asuv QR kood avab nutiseadmes numbrilugude multikad. Kaartide teisel poolel on värviline illustratsioon numbriraamatust, mis vastab selle numbri põhjal kirjutatud loole. Parima tulemuse saavutamiseks kasuta lisaks ka Jänku-Jussi numbriraamatut ja Jänku-Jussi numbrivihikut koos Jänku-Jussi numbrilugude DVD-ga.


JÄNKU-JUSSI OHUTUSKAARTID  JÄNKU-JUSSI OHUTUSKAARTID
Jänku-Jussi ohutuskaartidel on 45 ohtu ennetavat trükitähtedega lauset koos illustreeriva pildiga. Kaardid jagunevad: 8 veeohutusest, 9 liiklusohutusest, 9 tuleohutusest, 9 elektriohutusest, 8 koduohutusest ja 2 internetiohutusest. Kaartide tagaküljed on illustreeritud vastavalt kaardi sisule.


JÄNKU-JUSSI TÄHEKAARTIDJÄNKU-JUSSI TÄHEKAARTID 
Komplektis on 45 kaarti:  32 tükki on tähe ja piltsõnaga tähestikukaardid ja 8 peal on Jänku-Jussi multikategelaste pildid. Kaardid on abiks tähestiku õppimisel. Kaardipakil asuv QR kood avab nutiseadmes tähelugude multikad. Parima tulemuse saavutamiseks kasuta lisaks ka Jänku-Jussi täheraamatut ja Jänku-Jussi tähevihikut koos Jänku-Jussi tähelugude DVD-ga.


KEELEKÄRG 1, 2, 3, 4KEELEKÄRG 1, 2, 3, 4
Mängijad istuvad ringis. Kärjekaardid jaotatakse võrdselt. Üks mängijatest asetab lauale esimese kaardi. Selle ümber hakatakse laduma järgmisi kärje kaarte. Igale kaardi küljel olevale eestikeelsele sõnale vastab ingliskeelne sõna. Üksteise kõrvale asetatuna moodustavad kaardid kärje. Võidab see, kes vabaneb kaartidest esimesena. Mängu käigus kinnistub sõnavara ning õpitakse uusi sõnu. Hea seltskonnamäng, mis sobib pere ja sõpradega mängimiseks. 


KELLEKS TAHAD SAADA?
Need lõbusate piltidega kaardid tutvustavad sulle erinevaid ameteid.
Võimalik mängida 4 erinevat tuntud ja populaarset mängu.


KES KEDA SÖÖB?KES KEDA SÖÖB?
Kaardimäng toitumisahelatest Eesti metsades. Mängijad moodustavad kaartidega mängulauale toitumisahelaid, jahivad ja söövad metsas toitu ning konkureerivad üksteisega parimate palade pärast. Mängu võidab mängija, kes on kogunud mängu lõpuks ärasöödud toitude pealt kõige rohkem punkte.
Mängukarp sisaldab: 52 mängukaarti Eestis elutsevate loomadega, 16 mängunuppu, eesti- ja venekeelseid mängureegleid.


KES ON KUUSIKU KUNINGAS? 
Mõistatuste doomino on lõbus ja hariv kogu pere õppemäng, mis rikastab lapse sõnavara ja arendab fantaasiat. Mäng on huvitav nii lasteaialapsele kui täiskasvanule.
• Mängus on 36 mõistatust ja nende vastused trükitähtedega ja pildina
• Mänguvõimalusi on mitu. Mängida saab üksi või mitmekesi.
• Kaardipakis on mängujuhend ja mõistatuste loend õigete vastustega.
• Kaartide tagaküljed moodustavad pusle. 


LASTE MÄLUMÄNGUDOOMINOLASTE MÄLUMÄNGUDOOMINO
Mis loom on nahksarvedega põder? Mis linnast on pärit martsipan? Millal leiutati tolmuimeja? Seda ja veel palju muud põnevat saad teada Laste mälumängudoominot mängides. Siit leiad kokku 1000 küsimust 10 teemal: ajalugu, inimesed, loodus, maateadus, arvuti ja muu tehnika, meelelahutus, sport, Eesti, kultuur ja varia.


Lause lõpetamise kaartidLAUSETE LÕPETAMISE KAARDIDLause lõpetamise kaardid on loovad, paindlikud ja mängulised abivahendid lapsega kontakti saavutamiseks ning eneseväljenduse toetamiseks nii lapsevanematele kui ka lastega töötavatele spetsialistidele. Kaardipakis on 60 lõpetamata lausega kaarti. Kaardid on mõeldud kasutamiseks koos lastega alates 5.eluaastast.


LEPATRIINUDOMINOOLEPATRIINUDOMINOO
Mängu kaudu õpib laps loendamist, võrdlemist, mõisteid “parem-vasak”, “paar” ja treenib mälu ning tähelepanu. Mäng arendab silma ja käe koostööd, mõtlemist, nutikust, terviku tajumist.


LIIKLUSMEMORIINLIIKLUSMEMORIIN
Õpetlik ja mälu arendav lauamäng liiklusohutuse teemal (memoriin). Mängukomplekt: Komplektis on 72 mängukaarti ehk 36 paari. Mängukaardid jagunevad kahe teema vahel – liiklusolukorrad ja liiklusmärgid. Kummagi teema kohta on 18 paari. Mängijate arv 2–8. Mängu kestus sõltuvalt mängijate ja paaride arvust 10–30 minutit.


LOOMAMOSAIIK  1, 2LOOMAMOSAIIK  1, 2
Õpetlik pildimäng loomadest. 
Komplekti kuulub 80 mängukaarti, millest saab kokku panna 20 loomapilti. Loomamosaiiki mängitakse nagu tavalist mosaiikmängu. Otsides kokku sobivaid kaarte, õpib laps mängu kaudu tundma loomi.


LOOMAMÄNGLOOMAMÄNG
Kogu pere kaardimäng, mis õpetab tundma Eestis enim levinud imetajaid. Pakis on kaardid 36 looma kohta, igal kaardil on lisaks looma pildile ka info selle looma kohta: pikkus, kaal, elupaik, toit, poegade arv , eluiga , huvitav fakt. Mainitud on ka selts ja sugukond. Mängimiseks on vaja vähemalt kahte osalejat.
Ühe kaardipakiga saab mängida nelja erinevat mängu: Mis loom see on?, Viktoriin, Loomade võidujooks, Pusle. Mängukaartide tagaküljed moodustavad pusle.


LOTTE DOOMINO LOTTE DOOMINO
Klassikaline doominomäng


LOTTE LOTOLOTTE LOTO 
Pildiloto


LOTTE MEMORYLOTTE MEMORY
Mälutreeniv memoriin


MAAILMA RIIGIDMAAILMA RIIGID
Mängus on 4 kaardipakki ja 217 kaarti kõikide maailma riikide kohta. Kaardid on pakkidesse jagatud maailmajagude kaupa, seega saab pidada eraldi näiteks Euroopa või Aafrika teemalisi kaardilahinguid. Iga riigi kohta on esitatud järgmised andmed: ametlik nimi, pealinn, pindala, maismaapiir, rahvaarv, peamine usund, peamine keel, eksport, kirjaoskus, vaesuse piiril elavate inimeste arv, iive, rahaühik ja iseseisvus.Kaarte saab mängida nii kahekesi kui suurema seltskonnaga. Võita võib nii õnne kui teadmistega, sest valida on erinevate mängureeglite vahel.


MATK MÖÖDA TULETORNEMATK MÖÖDA TULETORNE
Pere ja sõpradega mängimiseks.
Raamatu "Matk mööda tuletorne" peategelane matkab koos Mamma, koer Jossi ja kass Jupiga mööda Eestimaa tuletorne. Sina saad lauamängu mängides olla kas matkasell, Mamma, koer või kass ja matkata mängides.

 


MEMOMEMO Eesti = Эстония = Estonia

Eesti teemaline mälumäng. Koosneb 25 suurepärasest fotost ja kõiki objekte kirjeldav brošüür.


MIDRIMÄNG AASTAAJAD - KEVADMIDRIMÄNG AASTAAJAD - KEVAD
Elus tuleb meil ette olukordi, millal tuleb oodata oma järjekorda, arvestada kehtivaid reegleid, tuleb lahendada ootamatuid olukordi, olla vapper, kiire ja tähelepanelik, teha kaaslastega koostööd, näidata üles nutikust, olla seltskondlik hing, tunda ümbritsevat elu, olla kaastundlik, aidata teisi, innustada ja rõõmustada sõbra edu üle.
Mäng koosneb kahest mänguväljast – kevad, talv. Oodata on ka suve ja sügist. Mõeldud 2 – 12 mängijale (4+)


MIDRIMÄNG - TALVMIDRIMÄNG AASTAAJAD - TALV
Loov õppemäng arendab vaimseid võimeid, loovust ja emotsionaalset intelligentsust. Mõeldud vanusele 4+. Mängida saavad 2-12 mängijat.
Teemadeks on: 
- koostöö ja suhtlemisoskus 
- aastaajad ja loodus 
- loovus ja...


MISSUGUNE KOER EI HAUGU? : mõistatuste doomino
See on sõnamäng. See on lõbus ja hariv kogu pere õppemäng, mis rikastab lapse sõnavara ja arendab fantaasiat.


MUST JA VALGE? 
Vastandite doomino on lõbus ja hariv kogu pere õppemäng, mis rikastab lapse sõnavara ja arendab fantaasiat.
• Mängus on 35 vastandtähendusega sõnapaari.
• Mänguvõimalusi on mitu. Mäng on huvitav nii lasteaialapsele kui täiskasvanule.
• Mängida saab üksi või mitmekesi.
• Kaardipakis on mängujuhend ja vastandite loend.
• Kaartide tagaküljed moodustavad pusle.
Vastandite doomino „Must ja valge” iga mängukaardi paremal pool on sõnapaar, millele tuleb leida vastand. Kaardid tuleb asetada ritta nii, et vastandite sõnapaarid oleksid kõrvuti.


MUST KÄRBSESEENMUST KÄRBSESEEN
Vahva ja hariv õppemäng, mis õpetab Eestis enim levinud söögi- ja mürkseeni tundma. Pakis on 19 paaris kaarti ja üks paaritu kaart – Must Kärbseseen – ning mängujuhend (kokku 40 kaarti). Igal kaardipaaril on ühel seene pilt ja teisel info selle seene kohta (kasvukoht, esinemisaeg, söödavus ja kasutamine). Mängu käigus tuleb leida kaardipaare ning seeni teistele mängijatele tutvustada. Selle lihtsa, aga vajaliku koguperemängu mängimiseks on vaja vähemalt kahte osalejat.


MUST PEETERMUST PEETER
Leia kaardipaarid, kuid vaata ette, et Musta Peeteri kaart ei jääks sulle kätte!


MUST RONKMUST RONK
Mängu kaudu õpib laps nimetama Eestis pesitsevaid, tuntumaid, erineva elupaiga- ja viisiga linde ning kirjeldama nende välimust.
Kaardipakk sisaldab 19 paaris kaarti ja ühe paaritu kaardi - Must Ronk ning mängujuhendi (kokku 40 kaarti). Ühe kaardipakiga saab mängida mitu erinevat mängu.


MÕISTATUSTE DOOMINOMÕISTATUSTE DOOMINO 
Vahva ja hariv õppemäng, mis aitab selles lastele meelepärases rahvaluule lühivormis paremini orienteeruda ning rikastab lapse fantaasiat. Mängus on 38 mõistatust koos vastustega. Mõistatused ja vastused on trükitähtedega, vastuse juures on ka pilt. Mängu mängimiseks on mitu varianti, nii on mäng huvitav nii lasteaialapse kui täiskasvanu jaoks. Mängida saab üksi, kahekesi või rühmaga. Kaardipakis on lisaks 38 kaardile ka mängujuhend ja õiged vastused. Mängukaartide tagaküljed moodustavad pusle.


MÄLUMÄNGUDOOMINO MÄLUMÄNGUDOOMINO : 1000 HUVITAVAT KÜSIMUST, 10 TÄHTSAT TEEMAT
Uus versioon populaarsest Eesti koguperemängust “Mälumängudoomino” ühendab klassikalise doomino ja hariva mälumängu. Pere pisemad saavad doominoklotse kokku laduda, suuremad aga vastata tuhandele küsimusele kümnel teemal. Need on ajalugu, inimesed, loodus, geograafia, teadus ja tehnika, meelelahutus, sport, Eesti, kultuur, varia. Küsimused on koostanud Eesti tippmälumängurid ning iga vastusega kaasneb põnev ja hariv lisainfo.


MÜRAKARU: väljendite doomino
See on vahva ja hariv õppemäng, mis rikastab lapse sõnavara ning aitab selles rahvaluule lühivormis paremini orienteeruda.


NIPITIRINIPITIRI
3–5aastastele lastele mõeldud õppemäng sisaldab ülesandeid kujundite, värvide ja numbrite tundmaõppimiseks, samuti paarilise leidmise ülesandeid. Mängus on 30 ülesandelehte plastikkarbis. Igal lehel on kahes reas pildid, mis tuleb omavahel värviliste raamide abil kokku sobitada. Õiget vastust saab kohe kontrollida.


NUMBRID MÄNGUNUMBRID MÄNGU
Õppemäng 4–7-aastastele lastele. Komplekti kuulub 39 kaarti ja juhendikaart.
Mäng arendab lapse mälu ja tähelepanu, aitab treenida käe ja silma koostööd, tutvustab tähti ja numbreid.


NUTIMÄNGNUTIMÄNG 
Nutimängu ülesanded sobivad lahendamiseks 4–5-aastastele lastele. Igal lehel on kolm erinevaid teadmisi ja oskusi (numbrite järjestamist, funktsionaalset lugemisoskust jne) nõudvat ülesannet, mille vastust saab kontrollida järgmiselt lehelt. Täiskasvanu saab esitatud küsimuse teemat edasi arendada, et avastada lapse huvisid, tugevaid, aga ka veel arendamist nõudvaid külgi. Nutimängu küsimused ja ülesanded tuginevad koolieelse lasteasutuse riiklikule õppekavale.


Nõiutud torn = The enchanted towerNÕIUTUD TORN = The enchanted tower
Maagiline lauamäng, milles mängijad ühendavad oma jõud, et leida üles kuldvõtmeke, mis päästab kauni printsessi lossitornist.


NÜÜD ON MINU KORDNÜÜD ON MINU KORD
Sisaldab õppimismänge põhikooli matemaatika õpetamiseks. 72-leheküljeline suures formaadis ning spiraalköites mängude komplekt.


OM NOM NOMOM NOM NOM
Kõik need mõnusad rasvased kärbsed sumisevad nii ahvatlevalt — võib-olla õnnestub su konnal nad kinni krabada! Kuid jaht on ohtlik, sest siil vahest konna just ootabki. Nämmnämm ja punnsilm on surnud... Trumpa vastased üle, käi röövloomade kaarte ja vaata, et sind ennast kinni ei püütaks! Mängijatel on käes röövloomad (kaardid) ja mängulaudadel on nende saak (täringud). Saagi söömine annab võidupunkte, aga mängida tuleb kavalalt ja targalt, sest muidu langevad sinu röövloomad ise teiste mängijate saagiks.


 PILDIPILLERKAARPILDIPILLERKAAR
Mängujuhend annab näpunäiteid ja ideid 16 mängu läbiviimiseks. Pildipillerkaare mängudes on ühendatud liikumine, mäng ja õppimine. Mängud on mõeldud 6–16 mängijale, mistõttu saab neid edukalt rakendada lasteaias, koolis ja kodustelgi pidudel. Lisaks sobivad pildikaardid ilmestama üldisemat õppetegevust ning on abiks eesti keele õpetamisel. Nendega saab mängida ka vana head memoriini.


PIME KANA LEIAB TERA : vanasõnade doomino
Mäng on lõbus ja hariv kogu pere õppemäng, mis rikastab lapse sõnavara ja aitab selles rahvaluule lühivormis paremini orienteeruda.


 PIRATES OF THE CARIBBEAN AT WORLDS ENDPIRATES OF THE CARIBBEAN AT WORLDS END
Kaartimäng Cariibimere piraatite filmi tegelastega.

 


 REIS ÜMBER TOIDULAUAREIS ÜMBER TOIDULAUA
Reisi ümber söögilaua ja saad teada! Mängus on kokku 1200 küsimust koos selgitustega, jaotatult kolme raskusastme vahel. Mängida saad kahel erineval mängulaual – nii, kuidas parasjagu tuju on. Lisaks mängulustile saad märkamatult uusi teadmisi toitude nimetustest, päritolust, valmistamisest, toitainelisest koostisest, toidu- ja toitumissoovitustest, Eesti ja teiste maade toitudest, toidu ohutusest ja paljust muust toiduga seonduvast.


SINU TEE PIIMAÄRISSE

SINU TEE PIIMAÄRISSE
Mängu eesmärk on koguda enda kätte kõik ühte värvi piimatootmiskaardid, neid on 9. Igal kaardil on ühele küljele märgitud kaardi väärtus ning teisel küljel on piimatootmisega seotud nimetus koos kirjeldusega.

 


SMUUTI

SMUUTI : teistmoodi memoriin
See on hoopis teistsugune memoriin! Mängu võitmiseks  kaks kaarti, mis omavahel ei sobi. Marjade ja puuviljade segu alaku! Mängu eesmärk: Vabaneda võimalikult kiiresti kõigist oma kaartidest.

 


SÕBRALIK KAASLANE
Lauamäng toetab „Kiusamisest vaba lasteaed“ metoodika rakendamist. Käsitleb erinevaid kiusamissituatsioone, võimaldab arutleda võimalike põhjuste üle - miks kiusamisolukorrad tekivad, võimaldab rääkida oma tunnetest, arendab sõnavara erinevate tunnete kirjeldamisel, toetab loendamisoskust, on abiks kõikidele lastega tegelevatele täiskasvanutele.
Mänguväljakul on 9 situatsioonipilti, milledel on kujutatud laste seas ettetulevaid olukordi (karjumine, kaaslase abistamine, tülitsemine, kaaslase tõrjumine jne), 6 üksikpilti tundeid puudutavate küsimustega ja 12 ülesannet / küsimust / tegevust
Mänguga ei ole kaasas täringut ja mängunuppe.


TARK MEES TASKUS 1, 2
Kas tead N-tähega algavat lindu? Aga spordiala, sõiduvahendit või kööginõu?
Paku esimesena sõna, mis algab nõutud tähega ning vastab teemale. Lase oma tark mees taskust välja, sest iga pakkumine loeb!
Teine mäng on järg populaarsele kaardimängule, kus seekord meelelahutuslikumad teemad.
Nb! Saab kokku segada esimese versiooni kaartidega, et teha mäng veelgi põnevamaks!


TSIRKUSTSIRKUS

Klassikaline täringumäng kogu perele.


Tugevate tunnetega toimetuleku kaardidTUGEVATE TUNNETEGA TOIMETULEKU KAARDID
See kaardipakk on kui köitmata raamat, milles on tutvustatud 32 tugevate tunnetega toimetulekustrateegiat ja mängujuhiseid, kuidas rahunemisvõtteid lastele õpetada. Kaartide pildiga pool on mõeldud ennekõike lapse jaoks ja teisel küljel olev strateegia tutvustus täiskasvanule. Illustratsioone saab kasutada visuaalse signaalina, et tuletada lapsele meelde konkreetse võtte kasutamise võimalust. Lisaks on kaardipakis neli kaarti, mis on abiks viha, kurbuse, hirmu ja valu tunnetega toimetulemisel.


 TÄHED MÄNGUTÄHED MÄNGU
Õppemäng 4–7-aastastele lastele. Mängul on kaks varianti. Mäng arendab lapse mälu ja tähelepanu, aitab treenida käe ja silma koostööd, tutvustab tähti, sõnu ja köögivilju.


 TÄHEKAARTIDTÄHEKAARTID
Eestikeelsete tähtede selgeksõppimist soodustavad mängukaardid. 


KAARDIMÄNG TÄHETUNDTÄHETUND
Kaardikomplekt kujutab endast metafoorsete liitsõnade äraarvamise mängu. Mõlemas pakis on 75 kaarti. Igaühel neist on ülekantud tähendusega liitsõna, näiteks täht + tund = tähetund, mis on metafoor elu kõrghetke kohta. Mängu eesmärk on seletada kaaslastele liitsõna tähendust, ilma et sõna ennast mainitaks. Mängimiseks on mitu võimalust.


 VANASÕNADE DOOMINOVANASÕNADE DOOMINO
Vahva ja hariv õppemäng, mis rikastab lapse sõnavara ning aitab selles rahvaluule lühivormis paremini orienteeruda. Mängus on 38 vanasõna koos seletustega. Mängu mängimiseks on mitu varianti, nii on mäng huvitav nii lasteaialapse kui täiskasvanu jaoks. Mängida saab üksi, kahekesi või rühmaga. Kaardipakis on lisaks 38 kaardile ka mängujuhend ja õiged vastused. Mängukaartide tagaküljed moodustavad pusle.


VEREIMEJATE KANTSVEREIMEJATE KANTS
Inimkond on ohus. Halli kantsi müüride taha on end sisse seadnud vereimejad. Juba sajandeid on see jõle jõuk eesotsas võika pealikuga inimesi hirmu all hoidnud. Nüüd on inimeste mõõt täis - neli vapramat asuvad teele, et koletised oma kiiruse, täpsuse ja jõuga hävitada. 
Vampiiride juhi tapmiseks ja vereimejate kantsi vallutamiseks peavad inimesed läbima ohtliku teekonna sünges laanes, võideldes libahuntide, kooljate ja iga hetkega tugevamaks muutuvate vampiiridega. Üks on kindel - veri hakkab lendama…


VÕLUMETS  VÕLUMETS
Loo lustakatest kaartidest lõpmatuid maastikke. Võlumets on strateegiamäng, mis nõuab tähelepanu ja loendamisoskust.

 


VÄIKE KELLAKOHVERVÄIKE KELLAKOHVER 
See väike pappkohver on kui üks tõeline aardelaegas, sest selles on peidus palju erinevaid asju:
- 96 kellakaarti kolmes komplektis. Iga komplekti kaartide peal on kellaajad veerand-, pool- ja täistundidega. Kaardid on kahes suuruses ja spetsiaalselt töödeldud eriti vastupidavaks.
- 30 lk. mängude käsiraamat, mis annab üksikasjalikke juhiseid 15 erineva õppe-ja ajaviitemängu kohta (samuti oskused, mida iga mäng arendab). Mänge on erinevaid liike - kellatundmismänge, ladumis- ja rühmitamismänge, jutustamismänge, mälumänge, kuulamis- ja mõistatamismänge, loovmänge, ning neid leidub erinevatele vanuserühmadele alates päris pisikestest kuni täiskasvanuteni välja. Kõik mängud on täiesti uued, mida võib leida vaid sellest raamatust!


VÄIKE MUTT JA TA SÕBRAD
Papist raamatus on väikese muti ja ta sõprade pildid, mille juurde on kirjutatud loomanimi nii eesti kui inglise keeles. Raamatu juurde kuuluvad paarideks jagunevad sõnakaardid (64tk.), millel on samuti loomakeste pildid ja nende nimed eesti või inglise keeles (koos hääldusega). Sõnakaartide abil saab õppida tundma erinevaid loomi ja esimesi ingliskeelseid sõnu; harjutada lugemist ja kirjutamist; treenida mälu, tähelepanu ja keskendumisvõimet ning mängida erinevaid kaardimänge.


VÄIKE NUMBRIKOHVERVÄIKE NUMBRIKOHVER
Numbrikohvri mängud on põnevaks vahelduseks nii koolis matemaatikatunnis korrutustabeli jms. õppimisel, lasteaias numbrite ja arvude selgeks saamisel, kui kodus või lastepeol toredaks ajaveetmiseks, ehk, nagu ütlevad kohvril olevad kaks deviisi: Arvutamine - see on ju imelihtne! ja Hea tuju ja oskused käsikäes! Väike numbrikohver on valminud arvu- ja ajaraamatu Üks, kaks, kolm... palju põhjal.


Väike sõbrake, punane kõhuke? VÄIKE SÕBRAKE, PUNANE KÕHUKE? : mõistatuste doomino
See on lõbus ja hariv kogu pere õppemäng, mis rikastab lapse sõnavara ja arendab fantaasiat. Mäng on huvitav nii lasteaialapsele kui täiskasvanule.


VÄIKE TAIBU ÕPIB AMETEIDVÄIKE TAIBU ÕPIB AMETEID
Kaardipakis kirjeldatakse tegelaskuju, töövahendite ja omadussõnade kaudu 25 erinevat ametit. Mäng arendab lapse loogilist mõtlemist, lugemisoskust ja käelist tegevust. Kelleks sina tahad saada? Vali endale meelepärane amet!


VÄRVITIKUDVÄRVITIKUD
Värvitikud on nutikas strateegia-, tähelepanu - ja õnnemäng. Asetage oma mängukaart lauale ühe või mitme kaardi kõrvale, ühendades sama värvi tikud. Mida rohkem eri värvi tikke ühendate, seda rohkem tikukomplekte võidate.


ÕPIME TUNDMA TOIDUAINEIDÕPIME TUNDMA TOIDUAINEID
Lõbus ja õpetlik lauamäng, kus laps õpib tundma erinevaid toiduainete rühmi. Et olla selles mängus edukas, on vaja veidi õnne ja järeldusoskust. Hea mälu on kindlasti abiks, et täita oma kogumisalus taldrikutega millel on erinevad toidud. Sool läheb ühte ritta maitseainetega, õun puuviljadega, jogurt aga piimasaadustega. Kui vastasmängija pöörab ümber Sulle sobiva toidutaldriku, püüa meelde jätta, kus see oli. Ehk leiad selle üles oma mängukorra ajal? Pisemad lapsed saavad mängu mängida memoriinina, õppides samas ka erinvaid toiduaineid. Mängukarbis on 4 kogumisalust, 36 ümmargust plaati (taldrikut) ja reeglid.

Lauamängud Karlova-Ropka harukogus Sisustus E Kaubamaja, Tehase 16, Tartu